Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Налаштування доступності
  • A-
    A+
У Вінниці операторів та диспетчерів служби «102» навчають ефективно реагувати на звернення осіб, постраждалих від гендерного насильства
Опубліковано 25 вересня 2018 року о 17:50

25 вересня у Вінниці стартували дводенні тренінги для двох груп операторів та диспетчерів служби «102». Організаторами навчань є Організація з безпеки та співробітництва в Європі і Нацполіція України.

Близько 50 вінницьких операторів та диспетчерів служби вчать спілкуватися з людьми, які звертаються на спецлінію поліції за допомогою, адже саме з дзвінка на лінію «102» розпочинається робота поліції з громадянами.


«Головним завданням навчань є покращення навичок операторів «102» щодо прийняття та опрацювання повідомлень громадян. Оператор є ключовою ланкою в правоохоронній системі - це перша людина, до якої звертаються за допомогою громадяни, і саме від неї залежить рівень довіри до поліції в цілому», - каже заступник начальника управління Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України Аліна Коліщук.


Головною темою навчально-методичного тренінгу є реагування на звернення осіб, постраждалих від гендерного зумовленого насильства для операторів служби «102». Допомогу у цьому напрямку поліцейські отримали від представників громадської організації з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації «Ла Страда-Україна».


«Наша мета навчити операторів та диспетчерів виявляти домашнє насильство із перших секунд розмови та правильно спілкуватись з громадянами, які телефонують у стресовому стані, а також у найкоротший час отримати максимальний об‘єм інформації, правильно кваліфікувати подію, про яку йде мова, та направити екіпажі поліції», - розповідає координатор ГО «Ла Страда-Україна» Інна Сотніченко.
Учасники тренінгу слухали не тільки теорію, але й практично відпрацьовували можливі ситуації під час прийняття повідомлень від громадян.


- Одним із завдань служби «102» є забезпечення оперативності реагування на повідомлення, тож від психоемоційної стійкості, професійності, особистої відповідальності її працівників залежить надзвичайно багато – і вчасна допомога людям, і їх думка про роботу поліції, - зазначив заступник начальника відділу Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування Національної поліції України Андрій Канашук.


Поліцейські під час навчального курсу мали змогу поділитись досвідом, висловити власну позицію та у спільному обговоренні знайшли шляхи до покращення роботи у цьому напрямку.

Такі тренінги цього року пройшли у багатьох регіонах України, а у Вінниці цей навчальний курс завершується. Усі його учасники отримають відповідні сертифікати.

Відділ комунікації поліції
Вінницькій області

 


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux