Портал в режимі тестування та наповнення
Меню
  • Налаштування доступності
  • A-
    A+
На Буковині відкрився Ситуаційний центр обласної поліції
Опубліковано 20 червня 2018 року о 11:50

Старт роботи центру відбувся сьогодні, 20 червня. Ситуаційний центр поліції оснащений сучасним обладнанням, зокрема – для трансляції та обробки відео з 200 камер, встановлених по всьому регіону, а також дроном, який можна використовувати при надзвичайних ситуаціях або для розкриття злочинів. Крім того, в рамках відкриття Центру відбулася презентація додатку для зв‘язку з поліцією.

У презентації проекту взяли участь заступник міністра внутрішніх справ України Тетяна Ковальчук, начальник поліції Чернівецької області Анатолій Дмитрієв, начальник Департаменту організаційно-аналітичного забезпечення та оперативного реагування (ДОАЗОР) Національної поліції України Олексій Сергєєв та керівник проекту «My Pol» Дмитро Подворчанський.

За словами заступника глави МВС України Тетяни Ковальчук, вітчизняні правоохоронні органи – МВС, Нацполіція – у своїй роботі намагаються використовувати найбільш сучасні смарт-технології. Використання таких технологій дозволить адекватно реагувати на загрози та виклики сьогодення. Зокрема, діяльність правоохоронних органів стане більш ефективною у сфері протидії злочинності, а також охорони публічного порядку та безпеки громадян. Новий додаток стане ще одним «вікном можливостей» для комунікації між Національною поліцією та небайдужими свідомими громадянами. Відтепер вони мають змогу долучатися і бути партнерами Національної поліції і держави у дотриманні громадського порядку і забезпеченні публічної безпеки.

«Сьогодні ми побачимо, як саме в практичній площині працює мобільний додаток, який дозволить більш ефективніше реагувати на будь-які кримінальні прояви. Таким чином, ми дуже сподіваємося, що це збільшить довіру наших громадян до правоохоронної системи і забезпечить нашу діяльність, спрямовану на забезпечення прав свобод наших громадян, публічну безпеку та порядок», – зазначила Тетяна Ковальчук.

Начальник Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області Анатолій Дмитрієв повідомив, що на базі новоствореного Ситуаційного центру обласної поліції в цілодобовому режимі працюватимуть диспетчери лінії 102. Вони прийматимуть звернення громадян та забезпечуватимуть реагування поліції на ці виклики. "Ситуаційний центр є "серцем" і рушійною силою нашої поліції. Саме тут відбувається процес реагування на звернення громадян. Хочу зазначити, що створення ситуаційного центру суттєво скоротило термін реагування поліції на правопорушення – з 10 до 2 хвилин", - зазначив Анатолій Дмитрієв .

За словами керівника проекту «My Pol» Асоціації «Ноосфера» Дмитра Подворчанського, сьогоднішня презентація є свідченням того, як представники приватного сектору бізнесу України і правоохоронні органи можуть взаємодіяти на блага та безпеки громадян.

«Ми пишаємося, що ми можемо стати частиною цього проекту, допомогти поліції. Ми будемо в партнерстві з Нацполіцією покращувати роботу, розширювати географію, додавати новий функціонал. Наразі технології – це те, що може покращити роботу поліції, а робота Національної поліції – це збережені життя громадян», – зазначив Дмитро Подворчанський.

За словами начальника ДОАЗОР Нацполіції Олексія Сергєєва, відкриття ситуаційних центрів в обласних підрозділах поліції є реальними кроками відомства до покращення надання правоохоронних послуг. Зокрема, йдеться про підвищення ефективності реагування на заяви та повідомлення громадян. На базі Ситуаційного центру поліції Чернівецької області працюватимуть чотири оператори служби 102, які приймають виклики зі всього регіону. За зверненнями громадян формуються електронні картки 102, які отримує диспетчер для реагування.

Олексій Сергєєв зазначив, що оператори 102 Чернівецької області щодня прийматимуть близько 150-170 викликів громадян. Оператори Чернівецької області пройшли відповідне навчання і є висококваліфікованими та професійними фахівцями. За результатами тестувань презентованої сьогодні інформаційної платформи вже відомо, що на прийняття одного виклику оператори витрачають 1 хвилину 13 секунд при нормативі – до двох хвилин. На звернення громадян в цілодобовому режим реагуватимуть 23 наряди патрульної поліції в обласному центрі, а також понад 20 груп реагування патрульної поліції – в районних центрах і містах області.

«Така організація роботи дозволить нам забезпечити реагування в обласному центрі – до 7 хвилин, а групам реагування патрульної поліції у віддалених районах, областях, селищах – до 20 хвилин», – зазначив Олексій Сергєєв.

Він додав, що в роботі ситуаційних центрів використовуються можливості 200 відеокамер, встановлених на території області, а також новітні технології: трансляція відео з місця, де відсутні камери, використання дрону при виникненні надзвичайних ситуацій чи при розкритті злочинів.

Департамент комунікації

Національної поліції України


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux