1
2
18.11.2017
Головна » ПЕРЕХІДНЕ » Державні закупівлі » Запрошення на участь у переговорній процедурі закупівлі

Запрошення до участі у переговорній процедурі закупівлі засобів індивідуального захисту
27.07.2015 | 17:59

Суб’єктам господарювання щодо запрошення до участі в переговорній процедурі закупівлі

 

Міністерство внутрішніх справ для забезпечення працівників органів внутрішніх справ має нагальну потребу у закупівлі спеціальних засобів, які мають бути поставлені на склад Замовника.

На підставі положень ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», яка визначає порядок проведення переговорної процедури,  запрошуємо взяти участь у цій процедурі.

Представник учасника повинен під час проведення переговорів з комітетом з конкурсних торгів МВС (початок о 14:15 год. 31 липня ц.р. за адресою: м. Київ, вул. Інститутська, буд. 29/3), подати пропозицію, що міститиме наступні документи:

  - цінова пропозиція Учасника за формою, наведеною в Додатку 1 до цього листа;      

 - засвідчена копія установчих документів Учасника (для юридичних осіб);

 - засвідчена копія витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що засвідчує державну реєстрацію юридичної особи (чи набуття статусу підприємця – фізичною особою), а також взяття юридичної особи на облік в органах податкової служби, пенсійного фонду, статистики;

  - погоджений проект договору про закупівлю майна, згідно з Додатком 3 до цього листа; 

  - довідка, складена Учасником про наявність в нього обладнання / матеріально-технічної бази, що дозволяє виготовити (чи поставити) Товар, який закуповується Замовником; 

  - довідка, складена Учасником про наявність в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виготовлення (чи поставки) Товару, який закуповується Замовником; 

  - засвідчені  Учасником копії балансу та звіту про фінансові результати за формами 1 та 2 встановленими Мінфіном, а для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва, подаються за 2014 рік; 

- копія протоколу випробувань складеного Державним науково-дослідним інститутом МВС України, за результатами перевірки відповідності запропонованого Товару вимогам:

- довіреність (чи інший документ відповідно до цивільного законодавства), що посвідчує право особи представляти інтереси Учасника під час проведення даної процедури закупівлі;

  - зразок Товару, який за накладною Учасника буде передано до комітету з конкурсних торгів МВС, для аналізу, детального порівняння та вивчення. Вказаний зразок після проведення торгів буде повернуто Учаснику.

Зразок переможця торгів буде зберігатися у Замовника до кінця виконання усіх умов договору, а після виконання договору, на вимогу переможця торів буде повернуто власнику (переможцю) Торгів.  

- інші документи, у разі якщо Учасник вважає за доцільне їх подати в складі пропозиції.   

 

 

Додатки: 1. Форма цінової пропозиції

2. Перелік майна та технічні вимоги до нього

3. Проект договору про закупівлю

 

 

                                                                                                                  Додаток 1

                                                                                                                  до листа МВС

 

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ

 

1. Повне найменування учасника (зазначається згідно установчих документів)

 

2. Місцезнаходження учасника, телефон (факс), е-mail

 

3. Ідентифікаційний код учасника згідно з ЄДР

 

4. Прізвище, ім’я, по-батькові посадової особи (службової особи, представника) учасника, яку призначено ним відповідальною за участь у процедурі закупівлі, її контактні телефони (бажано вказати мобільний телефон)

 

5. Відомості про документ (із зазначенням його реквізитів), що засвідчує повноваження представника учасника брати участь в переговорах із замовником згідно з законодавством   

 

 

1. Цим подаємо на участь у переговорній процедурі закупівлі, що проводиться замовником (МВС України) пропозицію:

 

 

Найменування     предмета закупівлі

Кількість (обсяг)

Ціна за одиницю, грн.

(цифрами та прописом)

Ціна за одиницю, грн.

(цифрами та прописом)

Загальна вартість, грн.

(цифрами та прописом)

Загальна вартість, грн.

(цифрами та прописом)

без ПДВ

з ПДВ

без ПДВ

з ПДВ

 

2. Ми погоджуємося, що під час проведення замовником (МВС України) переговорів з нами як учасником процедури закупівлі відповідно до статті 39 Закону України „Про здійснення державних закупівель” (далі – Закон), ціна даної пропозиції може бути нами зменшена, на що наш уповноважений на переговорах представник має необхідні повноваження.

 

3. Якщо наша пропозиція буде акцептована замовником, ми зобов’язуємося підписати договір про закупівлю у строки, визначені Законом і виконати всі умови, передбачені даним договором.

 

 

Уповноважена особа учасника       ___________                            __________________

              МП.                                              (підпис)                                                             (ініціали та прізвище)

 

 

                     Додаток № 2

 

ПЕРЕЛІК ТА ОБСЯГИ МАЙНА

 

№ з/п

Найменування майна*

Од. виміру

Загальний обсяг

1

Щити захисні протиударні

Шт.

3 000

2

Щитки для захисту рук та ніг

Шт.

3 000

3

Наручники металеві з чохлом

Шт.

3 000

4

Кийки гумові з утримувачем

Шт.

3 000

5

Шоломи протиударні

Шт.

3 000

 

Телефони для отримання додаткової інформації: (044)256-18-11,
(044) 256-18-93,
факс (044) 254-91-89

 

ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ

 

1 . Щити захисні протиударні

Щити повинен  відповідати  загальним  технічним умовам, викладеним у галузевих стандартах МВС України, а саме: «Щити захисні протиударні»  Загальні технічні умови СОУ 78 – 41- 015: 2004. (затверджені  та введені в  дію наказом  МВС  України від 11.10.2004 №1171).

Щити мають складатися із жорсткого корпусу та пристосування для утримання щита. Зовнішня поверхня корпуса щита повинна бути гладкою, не мати вм’ятин, здуття, тріщин та інших пошкоджень. Краї виробу повинні бути притуплені. 

Конструкція щита повинна забезпечувати його надійне утримування, як лівою так і правою рукою, а при необхідності двома руками одночасно. У верхній та нижній частині корпусу повинні бути розміщені спеціальні оглядові отвори. На щитах може передбачатися  підтримувальний ремінь, який закріплюється на передпліччі, демпфери в місцях прилягання передпліччя або ліктьового суглобу.

Механічна міцність щита:

- Щит повинен витримувати вертикальний удар імітатора, який має кут загострення  вістря 27 градусів і радіус закруглення 2,5 мм, з енергією 100 Дж.

 (Пропозиції по прозорим щитам не розглядаються).

 Висота щита повинна бути не менше 1000 мм, а ширина по утворюючій поверхні не менше 585 мм. Вага не більша 4 кг.

 

2. Щитки для захисту рук та ніг

Щитки для захисту рук та ніг повинні складатись з щитків для захисту гомілки із суглобом (правого та лівого), щитків для захисту передпліччя з суглобом (правого та лівого), експлуатаційної документації (паспорта), індивідуального пакування (сумки для перенесення).

Щитки повинні витримувати: удари палиці у горизонтальному напрямі до площини щитка силою 500 + 25 Н без порушення цілісності і отримання дефектів, які негативно впливають на міцність; удари вістрям з кутом 270  і радіусом округлення 2,5 мм у вертикальному напрямі до площини щитка енергією 40 Дж., при цьому глибина вм’ятин на пластиліновому блоці не повинна перебільшувати 10 мм. Щитки повинні забезпечувати збереження експлуатаційних властивостей при дії температури навколишнього середовища від – 20 до + 40 0С.

Деталі захисних комплектів з чорних металів повинні бути покриті захисно-декоративним покриттям із тканини.

Загальна площа захисту повинна бути не менше - 27 дм. кв.

 Вага комплекту не більше - 2,7 кг.

 

3.Наручники металеві з чохлом

Наручники повинні мати два однакових металевих браслета, які з’єднані між собою металевим зварним ланцюгом, що приєднується до браслетів за допомогою рим-болтів. Кожен браслет повинен складатися із двох скоб рухомо з’єднаних між собою та замкового механізму, який фіксує скоби в закритому стані.

Конструкція наручників повинна забезпечувати неможливість їх розблокування та розмикання за допомогою сторонніх предметів.

Замковий механізм повинен замикатися та відмикатися тільки за допомогою ключа. Ключ повинен єдиним для усіх браслетів однієї партії.

Браслети не повинні мати гострих країв, замковий механізм повинен забезпечувати їх надійну фіксацію, при цьому повинна бути забезпечена неможливість стиснути зап’ястя руками. Вироби повинні мати антикорозійне покриття. Гарантійний термін експлуатації не менше 12 місяців.

Наручники повинні зберігати працездатність при дії кліматичних чинників при експлуатації, а саме:

-          температура навколишнього середовища від - 30ºС до +40ºС;

-          відносній вологості 95% при температурі (25+10)ºС;

-          опадів у вигляді дощу інтенсивністю (5+2) мм/хв.

Маркування повинно бути виконане тисненим способом, зберігатися протягом строку служби чітким та виразним при дії кліматичних чинників і повинно містити:

-          товарний знак або назву підприємства виробника;

-          заводський номер та серію,  згідно з системою нумерації підприємства - виробника.

Габаритні розміри:

-          довжина не більше –256 мм;

-          ширина не більше 110 мм;

-          товщина не більше 10,0 мм;

Маса: не більше 0,35 кг.

Зусилля на розрив не менше – 150 кгс.

Кількість безвідмовних спрацювань не менше – 5000. 

В комплект наручників входить два запасних ключа для відмикання наручників.

 

Чохол до наручників повинен бути виготовлений з натуральної шкіри чорного кольору, товщина шкіри повинна дорівнювати 3,5 + 1,0 мм.

Розміри чохла повинні забезпечувати надійне зберігання та швидке вилучення наручників.

Корпус чохла повинен закриватися кришкою до низу на металеву кнопку (хромовану) згідно розмірів наручників. На задньому боці корпусу чохла до наручників розташована петля, яка дозволяє кріпити його на ремінь шириною 50,0 + 2,0 мм.

Чохол разом із наручниками має бути розташований на поясному ремні вертикально.

На лицьовому боці чохла не повинно бути малюнків, клейма, тиснення.

Чохол повинен задовольняти надійному утриманню наручників та його швидкому вилученню. При встановлених наручниках застібка має вільно закриватися від зусиль рук.

Рік виготовлення предмету закупівлі -2015.

Гарантійний термін експлуатації чохла до наручників повинен бути не менше 5 років.

 

4. Кийки гумові з утримувачем

Параметри кийка :

- вага  кийка не більше - 0,82 кг.;

- довжина кийка - 600 (+ 10) мм.;

- діаметр робочої частини – 34 (+  0,5) мм.

Кийки повинні зберігати свої властивості при дії кліматичних факторів - температури навколишнього середовища від –30 до + 40С та відносній вологості 90% при температурі +25С. Поверхня кийка повинна бути гладкою, без тріщин та інших дефектів. Зовнішній вигляд виробу повинен відповідати затвердженим  зразкам - еталонам. Рукоятка кийка повинна мати гарду та утримуючу петлю.

 Твердість виробу «по Шору А» повинна складати не менше 85 одиниць (вказана характеристика підтверджується протоколом випробувань від виробника).

Маркування виробу повинно бут нанесено методом лиття при його виготовленні, де зазначено назву виробу та його виробника. Маркування повинно бути чітким та зберігати свої властивості протягом усього строку експлуатації.

Комплектність виробу складається з кийка гумового, паспорту та індивідуально поліетиленового чохла.  

Гарантійний термін зберігання виробу не менше трьох років.

 

Утримувач до кийка повинен бути виготовлений з натуральної шкіри чорного кольору, товщина шкіри повинна дорівнювати 3,5 + 1,0 мм.

Розмір утримувача повинен забезпечувати надійне зберігання та швидке вилученню кийка циліндричної форми діаметром 32-34 мм.

На задньому боці утримувача до кийка розташована петля, яка дозволяє кріпити його на ремінь шириною 50,0 + 2,0 мм.

Утримувач разом із кийком має бути розташований на поясному ремні вертикально.

На лицьовому боці утримувача до кийка не повинно бути малюнків, клейма, тиснення.

Рік виготовлення предмету закупівлі -2015.

Гарантійний термін експлуатації утримувача до кийків повинен бути не менше 5 років.

 

5. Шоломи протиударні

Шоломи повинен  відповідати  загальним  технічним умовам, викладеним у галузевих стандартах МВС України, а саме: «Шоломи протиударні» загальні технічні умови СОУ  78-41-014:2004 (Загальні технічні умови СОУ 78-41-014:2004 «Шоломи протиударні» (затверджені   та введені в  дію наказом  МВС  України від 11.10.2004 №1171);

Клас захисту шоломів повинен  відповідати   загальним   технічним   умовам,   викладеним у СОУ 78-41-014:2004 комплектація обов’язково повинна включати в себе: виріб, паспорт, сумку для перенесення виробу та інші комплектуючі, передбачені технічними умовами на зазначений виріб.

 Шоломи повинні складатись з жорсткої суцільної оболонки з прозорим забралом, внутрішнього амортизуючого оснащення, утримуючої системи, що забезпечує надійну фіксацію шолома на голові, та укомплектовані бармицею. Конструкція шолома повинна забезпечувати вентиляцію підшоломного простору та зони обличчя і не повинна перешкоджати використанню коригуючих окулярів та респіраторів (протигазів). Забрало повинно мати два  фіксованих положення.

Шоломи повинні виготовлятись не менш ніж 2-х типорозмірів (І-й  типорозмір від 54 до 59; ІІ-й  типорозмір від 59 до 62). Механізм відкриття-закриття забрала повинен безвідмовно працювати впродовж 1500 циклів.

 Вага шолому не повинна перевищувати 1,5+ 0.1 кг., а  площа захисту не менш ніж 13 дм. кв.

Колір шолому чорний.

Стійкість шолома до перфорації та стійкість забрала до ударних навантажень:

- при ураженні шолома в будь-яку його точку  з номінальною   енергією 30 Дж енергія удару повинна  погаситися,  а  пробійник  з кутом вістря 60o  повинен зупинитися не ближче ніж 5 мм від моделі голови.

- опущене забрало має без руйнування витримати п’ять ударів з номінальною енергією 45 Дж. При цьому після ударів  механізм відкриття-закриття забрала повинен безвідмовно працювати.

 

* Зразок запропонованого Товару, як складова частина пропозиції учасника.

Учасник повинен надати Зразок запропонованого Товару, на участь у переговорах, з ярликом довільної форми, на якому зазначаються реквізити учасника.

Після проведення переговорів Зразок запропонованого Товару учаснику повертається.

 

Перевірка відповідності запропонованого Товару технічним вимогам Замовника  проводиться Державним науково-дослідним інститутом МВС України, про що складається протокол випробувань, копія якого надається учасником у складі пропозиції.

Учасник передає на випробування в Державний науково-дослідний інститутом МВС України  зразок  товару.

                       

 

 

 

 

                   Додаток 3

 

ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

 

I. Предмет договору

 

1.1. Учасник зобов’язується у 2015 році поставити Замовникові (предмет закупівлі), далі – Товар”, кількість, перелік, комплектність та асортимент якого визначено у Специфікації (Додаток № 1), а Замовник – прийняти та оплатити Товар.

1.2. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Замовника.

 

ІІ. Якість Товару

2.1. Учасник зобов'язаний поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає узгодженому Сторонами зразку (зразкам) та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів.

2.2. Учасник відповідає за належну якість Товару, а також зобов'язаний засвідчити його якість належними підтверджувальними документами.

2.3. У разі невідповідності Товару умовам даного Договору Замовник має право відмовитись від прийняття і оплати такого Товару, а якщо Товар уже оплачений Замовником – вимагати повернення сплаченої суми від Учасника.

2.4. У разі, якщо Замовник відмовиться від прийняття Товару неналежної якості, Учасник зобов’язується розпорядитись Товаром у 10-денний (десятиденний) строк з дати отримання від Замовника відповідного повідомлення.

2.5. Учасник відповідає за всі недоліки Товару, які не могли бути виявлені Замовником під час приймання Товару.

2.6. Якість та комплектність Товару, що поставляється, перевіряється органами технічного контролю Учасника до дати поставки Товару на Центральну базу ресурсного забезпечення МВС України, далі – „Одержувач Замовника, та, на вимогу Замовника, уповноваженим представником Замовника під час приймання Товару.

2.7. Приймання Товару уповноваженим представником Замовника здійснюється згідно вимог державних стандартів України та технічної документації Учасника.

2.8. Товар має бути сертифікований згідно вимог наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 „Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні” (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України від 05.05.2005 № 466/10746), копія сертифікату надається Замовнику.

2.9. Усі витрати щодо здійснення приймання Товару покладаються на Учасника.

 

III. Ціна договору

3.1. Ціна Договору становить _________________________ грн. ( ____________ грн.      ___ коп.) без  ПДВ.

Ціна Договору включає вартість пакування, маркування та транспортування Товару до Одержувача Замовника.

3.2. Ціна даного Договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін на підставах, визначених законодавством у сфері держзакупівель.

 

IV. Порядок здійснення оплати

4.1. Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Учасника, вказаний у даному Договорі, протягом бюджетного періоду. Підставою для проведення розрахунків є оформлений Акт на прийом матеріальних цінностей Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України, а також пред’явлений Учасником рахунок на оплату Товару та накладна.

4.2. Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за поставлений Учасником Товар здійснюється Замовником виключно з дати  виникнення бюджетних  зобов’язань у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань та фактичного надходження коштів Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.

 

V. Поставка Товару

5.1. Учасник зобов’язується здійснити поставку Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання від Замовника заявки встановленого зразка (Додаток № 2), але не пізніше ________2015 року за адресою Одержувача Замовника: 03680, м. Київ, вул. Святошинська, 27.

5.2. Датою поставки Товару вважається дата отримання його Одержувачем Замовника та оформлення, у встановленому чинним законодавством порядку, Акту на прийом матеріальних цінностей Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України.

 

VI. Права та обов'язки сторін

6.1. Замовник зобов'язаний:

6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати поставлений Товар;

6.1.2. Приймати Товар згідно з Актом на прийом матеріальних цінностей Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України;

6.1.3. Повідомляти Учасника про виявлені факти браку, нестачі чи надлишків Товару;

6.1.4. Організувати складання Одержувачем Замовника Актів на прийом матеріальних цінностей Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України.

6.2. Замовник має право:

6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Учасником, повідомивши про це його за 10-денний (десяти денний) календарних днів до дати розірвання Договору;

6.2.2. Контролювати поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;

6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та ціну Договору залежно від реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника шляхом внесення відповідних змін до Договору;

6.2.4. Подовжувати строк оплати за поставлений Учасником Товар в межах фінансового зобов’язання поточного року у разі зняття та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Міністерством фінансів України (та/або Головним розпорядником коштів);

6.2.5. Отримувати від Учасника інформацію про стан поставки Товару, що є предметом цього Договору.

6.2.6. У разі виявлення недостачі під час приймання Товару письмово повідомляти Учасника про виявлені факти з обов‘язковим зазначенням дати виявлення недостачі, а також обставин, за яких вони встановлені;

6.2.7. Вимагати від Учасника усунення всіх недоліків засобами, силами та за рахунок Учасника;

6.2.8. Відмовитись від прийняття і оплати Товару у разі поставки Товару нижчої якості, ніж це вимагається умовами даного Договору, а якщо Товар уже оплачений Замовником – вимагати від Учасника повернення сплаченої суми.

6.2.9. Повернути Учаснику партію Товару, яка не відповідає умовам даного Договору, для усунення недоліків та/або заміни на Товар належної якості.

6.3.Учасник зобов'язаний:

6.3.1. Забезпечити поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;

6.3.2. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам цього Договору;

6.3.3. Нести всі ризики та витрати, пов’язані з поставкою Товару, включаючи оплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів у відповідності до вимог чинного законодавства України;

6.3.4. Усунути всі недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості власними силами, засобами та за власний рахунок у строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати відправлення Замовником відповідного письмового повідомлення;

6.3.5. Складати відповідні Акти виявлених недоліків (недостачі);

6.3.6. Здійснювати допоставку Товару не пізніше 2 (двох) робочих днів з дати отримання від Замовника Акту про виявлення недостачі;

6.3.7. Розпорядитись Товаром у 10 (десяти) денний строк з дати одержання письмового повідомлення від Замовника про відмову від Товару, у разі відмови Замовника від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам цього Договору;

6.3.8. Відповідати за всі недоліки Товару, які не могли бути виявлені Замовником.

6.4. Учасник має право:

6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар;

6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Замовника;

6.4.3. У разі невиконання зобов’язань Замовником Учасник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у десятиденний строк.

 

VII. Відповідальність сторін

7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством та даним Договором.

7.2. У разі несвоєчасного виконання зобов’язань по поставці Товару, що є предметом даного Договору, Учасник виплачує Замовнику пеню у розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла на момент нарахування, від ціни несвоєчасно виконаного зобов’язання, за кожен день прострочення виконання зобов’язання, а за прострочення понад 30 днів додатково стягується штраф  у розмірі семи відсотків вказаної вартості.

7.3. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань щодо втрати якості поставленого Товару, Учасник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 20% (двадцять відсотків) від ціни Товару неналежної якості.

7.4. За кожне порушення Учасником строків повідомлення Замовника про зміну свого місцезнаходження Учасник сплачує на користь Замовника штраф у розмірі 30 % ціни Договору.

7.5. Сплата пені та/або штрафу не звільняє Учасника від належного виконання ним своїх зобов’язань, передбачених даним Договором.

7.6. Замовник звільняється від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань по оплаті поставленого Товару, у разі відсутності фінансування видатків (та/або ненадходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника.

 

VIII. Обставини непереборної сили

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за даним Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України постраждалій стороні за даним Договором.

8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати даний Договір.

У такому разі жодна із Сторін не має права вимагати від іншої Сторони відшкодування можливих збитків.

 

IX. Вирішення спорів

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори або розбіжності вирішуються у судовому порядку з дотриманням вимог законодавства України щодо їх підсудності.

 

 

X. Строк дії договору

10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін, реєстрації у Замовника та діє до 31 грудня 2015 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання Сторонами.

 

XI. Інші умови

11.1. Будь-які зміни і доповнення до даного Договору, в тому числі щодо коригування його ціни, вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовому вигляді та підписані уповноваженими на це представниками Сторін.

11.2. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

11.3. Даний Договір укладений українською мовою у чотирьох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, три з яких зберігаються у Замовника, один – у Учасника.

11.4. Положення даного Договору є комерційною таємницею і не можуть передаватись третім особам без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством України.

У разі, якщо одній із Сторін при виконанні Договору стала відома інформація, що належить до комерційної таємниці іншої Сторони, то така Сторона не має права її розголошувати.

11.5. Сторони несуть відповідальність за правильність вказаних ними в даному Договорі реквізитів та зобов’язуються вчасно та у розумні строки повідомляти іншу Сторону про їх заміну у письмовій формі.

11.6. У разі зміни свого місцезнаходження Учасник зобов’язаний в строк до 1 (одного) календарного дня з дати такої зміни поінформувати про це Замовника листом, скріпленим власною печаткою. Такий лист надсилається Замовнику в якості рекомендованого листа з повідомленням про отримання або кур’єром.

11.7. У випадку несвоєчасного повідомлення Учасником про зміну свого місцезнаходження Замовника вважається, що всі листи (заявки, повідомлення тощо), надіслані  Замовником Учаснику до моменту належного увідомлення згідно з п. 11.6. відповідно до реквізитів в розділі ХІІІ, вважаються такими, що надіслані за належною адресою місцезнаходження останнього.

11.8. Усі додатки до даного Договору є його невід’ємними частинами.

 

XII. Додатки до договору

12.1. Додаток № 1 – Специфікація Товару на 1 аркуші в 1 примірнику.

12.2. Додаток № 2 – Зразок заявки на поставку Товару на 1 аркуші в 1 примірнику.

 

 

XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін

 

ЗАМОВНИК:

УЧАСНИК:

Міністерство внутрішніх справ України

Реквізити

 

 

 

Посада уповноваженої особи

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

Повна назва

Юридична адреса

Фактичне місцезнаходження

Реквізити

 

Посада уповноваженої особи

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.


Додаток № 1

до проекту договору

№ ___________від _____________2015 р.

 

СПЕЦИФІКАЦІЯ  ТОВАРУ

 

 

НАЙМЕНУВАННЯ

ТОВАРУ,

№ НТД

Од.

вим.

Кількість

Ціна

без ПДВ,

грн.

Сума

без ПДВ,

грн.

 

 

 

 

 

Всього без ПДВ

 

 

 

 

Сума без ПДВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     ЗАМОВНИК:                                                           УЧАСНИК:

Міністерство внутрішніх справ України

 

 

Посада уповноваженої особи

 

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

                 Повна назва

 

 

Посада уповноваженої особи

 

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

 

 

 

Додаток № 2

до договору

№ ____________від _____________2015 р.

 

 

 

 

МІНІСТЕРСТВО

ВНУТРІШНІХ СПРАВ

УКРАЇНИ

 

ДЕПАРТАМЕНТ  МАТЕРІАЛЬНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

 

вул. Богомольця, 10, м. Київ, 01601,

тел. 256-03-60, www.mvs.gov.ua

 

 

 

____________ 2015 року № _________

 

 

На № ____________ від ____________

 

 

 

ЗРАЗОК 


Заявка

на поставку ______________

 

Відповідно до п. 5.1 договору від ___.___.2015 р. № ________ просимо виготовити та поставити на Центральну базу ресурсного забезпечення МВС України                                                                                                                             (предмет закупівлікількість)                        .

Про свою готовність виконати замовлення просимо повідомити письмово.

Даного листа вважати невід’ємною частиною договору від __.__.2015 № ________.

 

 

Уповноважена особа  ДМЗ                                                                                            _______________

 

Уповноважена особа  ДФЗБО                                                                                       _______________

 

 

     ЗАМОВНИК:                                                           УЧАСНИК:

Міністерство внутрішніх справ України

 

 

Посада уповноваженої особи

 

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

                 Повна назва

 

 

Посада уповноваженої особи

 

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

 

 

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на npu.gov.ua обов`язкове
версія для друку