вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ, 01601, Україна
тел.: +380 44 254 93 33, факс: +380 44 253 64 04
e-mail:
info@police.gov.ua

для запитів ЗМІ: zmi@police.gov.ua
запити на отримання публічної інформації: vidkrytist@police.gov.ua
для електронних звернень громадян: pg.npu@police.gov.ua
1
2
27.06.2017


Головна » ПЕРЕХІДНЕ » Державні закупівлі » Запрошення на участь у переговорній процедурі закупівлі

Запрошення до участі у переговорній процедурі закупівлі індивідуальних та колективних медичних аптечок
10.06.2015 | 11:55

Суб’єктам господарювання щодо участі в переговорній процедурі  закупівлі індивідуальних та колективних медичних аптечок

 

Міністерство внутрішніх справ для забезпечення працівників органів внутрішніх справ має нагальну потребу в закупівлі індивідуальних та колективних медичних аптечок, які мають бути поставлені на склад Одержувача Замовника.

На підставі положень ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель» запрошуємо взяти участь у переговорній процедурі закупівлі індивідуальних та колективних медичних аптечок.

Представник Учасника повинен під час проведення переговорів з комітетом з конкурсних торгів МВС початок о 14 год. 00 хв. 12 червня ц.р. за адресою: вул. Інститутська, 29/3, каб. 60 (актовий зал), м. Київ, подати пропозицію, що міститиме наступні документи:

- цінова пропозиція Учасника за формою, наведеною в додатку 1 до цього листа;      

 - засвідчена копія установчих документів Учасника (для юридичних осіб);

 - засвідчена копія витягу чи виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, що засвідчує державну реєстрацію юридичної особи (чи набуття статусу підприємця фізичною особою), а також узяття юридичної особи на облік в органах податкової служби, пенсійного фонду, статистики;

 - копія документа про реєстрацію Учасника платником податку на додану вартість (у разі, якщо Учасник не є платником ПДВ, ця обставина зазначається Учасником); 

  - погоджений проект договору про закупівлю майна, згідно з додатком 4 до цього листа; 

  - довідка, складена Учасником, про наявність у нього обладнання матеріально-технічної бази, що дозволяє виготовити (чи поставити) Товар, який закуповується Замовником; 

  - довідка, складена Учасником про наявність у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виготовлення (чи поставки) Товару, який закуповується Замовником; 

  - засвідчені  Учасником копії балансу та звіту про фінансові результати за формами 1 та 2, установленими Мінфіном, а для суб’єктів малого підприємництва – фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва (за 2014 рік); 

 - зразки виробу предмета закупівлі (укомплектовані індивідуальна та/або колективна медичні аптечки);

Зразки повинні надаватись у поліетиленових пакетах або в коробках з ярликом довільної форми, на якому зазначаються реквізити Учасника та назва Товару.

Після визначення переможця зразки виробів повертаються Учасникам, крім зразка виробу Учасника, пропозицію якого акцептовано. Зразок виробу Учасника, пропозицію якого акцептовано, передається до одержувача Замовника (Центральна база ресурсного забезпечення МВС України) для прийняття Товару за якістю і враховується в загальну кількість поставки Товару.

- довіреність (чи інший документ відповідно до цивільного законодавства), що посвідчує право особи представляти інтереси Учасника під час проведення даної процедури закупівлі;

  - інші документи, у разі якщо Учасник вважає за доцільне їх подати в складі пропозиції.   

 

Додатки: 1. Форма цінової пропозиції

2. Медико-технічні вимоги (комплектація) індивідуальної медичної  аптечки

3. Медико-технічні вимоги (комплектація) колективної медичної  аптечки

      4. Проект договору про закупівлю

 

Педько О.В.

(044) 254-79-68             

 

додаток 1 до листа

МВС

 

ФОРМА ПРОПОЗИЦІЇ

 

1. Повне найменування учасника (зазначається згідно установчих документів)

 

2. Місцезнаходження учасника, телефон (факс), е-mail

 

3. Код ЄДРПОУ учасника

 

4. Прізвище, ім’я, по-батькові посадової особи (службової особи, представника) учасника, яку призначено ним відповідальною за участь у процедурі закупівлі, її контактні телефони (бажано вказати мобільний телефон)

 

5. Відомості про документ (із зазначенням його реквізитів), що засвідчує повноваження представника учасника брати участь в переговорах із замовником згідно з законодавством   

 

 

      Примітка: Учасник має право подати пропозицію як щодо всього обсягу Товару  (індивідуальна та колективна аптечка), так і відносно окремої частини Товару (за індивідуальною або за колективною аптечкою, в обсягах згідно з позицією 1 чи 2 Таблиці цього Додатку )

 

1. Цим подаємо на участь у переговорній процедурі закупівлі, що проводиться замовником (МВС України) пропозицію:

 

№ з/п

Найменування   предмета закупівлі

Кількість (обсяг)

Ціна за одиницю, грн.

(цифрами та прописом)

Загальна вартість, грн.

(цифрами та прописом)

без ПДВ

з ПДВ*

без ПДВ

з ПДВ*

 

Індивідуальна медична аптечка

4 000

 

 

 

 

 

у складі:

 

 

 

 

 

1

Пакети перев’язувальні медичні стерильні першої допомоги з однією подушечкою ГОСТ 1179-93 або пакет перев’язувальний медичний першої допомоги

ТУ У 24.4-00306756-011:2008

2 шт.

 

 

 

 

2

Джгути кровоспинні

ТУ У 21.2-24736125-003:2014

1 шт.

 

 

 

 

3

Пластирі бактерицидні IGAR або пластирі медичні: ЛЕОТРАНС, ЛЕОДЕРМ, ЛЕОПЛАСТ, ЛЕОПЛАСТ білий, ЛЕОСАН, ЛЕО-АЙД, або пластирі медичні: Леопор, Леопед, Леобант, Леофікс, Medical plasters: Leopore, Leobant, Leopad, Leofix або пластирі медичні фіксуючі Silkofix

1 шт.

 

 

 

 

4

Серветки медичні ТУ У 24.4-33320366-005:2011 (серветки медичні атравматичні з фурагіном) або серветки для обробки ран

ТУ У 24.4-19246991- 023:2011 (серветки антисептичні для обробки ран з фурагіном)

2 шт.

 

 

 

 

5

Гентаксан порошок для зовнішнього застосування по 2 г або 5 г у пластиковому флаконі або скляному флаконі - крапельниці або стрептоцид мазь 10 % по 25 г у тубі

1 шт.

 

 

 

 

6

Рукавички медичні латексні оглядові стерильні «ІГАР» або рукавички хірургічні медичні латексні «Білосніжка»

1 пара.

 

 

 

 

7

НАЛБУФІН-ФАРМЕКС, розчин для ін’єкцій, 10 мг/мл по 2 мл у шприц-тюбиках, або НАЛБУФІН, розчин для ін’єкцій,10 мг/мл по 1 мл, або БУТОРФАНОЛУ ТАРТРАТ, розчин для ін’єкцій, 0,2%

1 шт.

 

 

 

 

8

Ципрофлоксацин таблетки, вкриті оболонкою, по  500 мг № 10

1 шт.

 

 

 

 

9

Бинти медичні еластичні 5,0 х 8 см, або 8 см х 1 м, або 8 см х 1,5 м або пов’язки для фіксації м’язів та суглобів

ТУ У 18.2-31301408-006:2010

1 шт.

 

 

 

 

10

Засоби кровоспинні медичні стерильні (гемостатики)

1 шт.

 

 

 

 

11

Футляр-підсумок, який розміщується на ремені для спорядження

1 шт.

 

 

 

 

12

Рекомендації щодо застосування вкладень

1 шт.

 

 

 

 

Термін поставки Товару

днів

 

 

 

№ з/п

Найменування   предмета закупівлі

Кількість (обсяг)

Ціна за одиницю, грн.

(цифрами та прописом)

Загальна вартість, грн.

(цифрами та прописом)

без ПДВ

з ПДВ*

без ПДВ

з ПДВ*

 

Колективна медична аптечка

100

 

 

 

 

 

у складі:

 

 

 

 

 

1

Джгут для зупинки кровотечі

(ТУ У 24.4-24736125-003:2014)

3 шт.

 

 

 

 

2

Бинт еластичний ( 5 м х 10 см )

2 шт.

 

 

 

 

3

Бинт марлевий стерильний (5 м х 10 см )

10 шт.

 

 

 

 

4

Бинт марлевий стерильний (7 м х 14 см )

8 шт.

 

 

 

 

5

Бинт марлевий нестерильний (5 м х 5 см)

8 шт.

 

 

 

 

6

Бинт марлевий нестерильний (7 м х 14 см )

10 шт.

 

 

 

 

7

Серветки з хлоргексидином (або їх замінники ) (6см х 10см ) - 9 шт. або, смужки на гелевою основі з антимікробну дію полігексаметілен гуанидин гідрохлориду (або їх замінники )

(10 см х 50 см)

9 шт.

 

 

 

 

8

Серветки кровоспинні з фурагіном (або його замінники) (6 см х 10 см )

9 шт.

 

 

 

 

9

Серветки стерильні (6 см х 10 см )

20 шт.

 

 

 

 

10

Пакет перев'язувальний стерильний

8 шт.

 

 

 

 

11

Ножиці парамедичні

1 шт.

 

 

 

 

12

Блокнот з кульковою ручкою

1 шт.

 

 

 

 

13

Косинка медична перев'язочна з будь-якої тканини (50 см х 50 см)

3 шт.

 

 

 

 

14

Гелева пов'язка від опіків

4 шт.

 

 

 

 

15

Плівка для використання при пневмотораксі

4 шт.

 

 

 

 

16

Рукавички медичні № 8 з поліетилену, комплект

4 пари

 

 

 

 

17

Термопокривало (160 см х 210 см)

4 шт.

 

 

 

 

18

Пінцет анатомічний

1 шт.

 

 

 

 

19

Шпильки англійські

6 шт.

 

 

 

 

20

Комірці для фіксації шийного відділу хребта для дорослих

2 шт.

 

 

 

 

21

Шини еластичні типу 8АМ 8РІЛ1ЧГГ для кінцівок

5 шт.

 

 

 

 

22

Мензурка для прийняття ліків

2 шт.

 

 

 

 

23

Піпетка

2 шт.

 

 

 

 

24

Лейкопластир 1,5 см х 5 м

2 шт.

 

 

 

 

25

Лейкопластир № 10

4 шт.

 

 

 

 

26

Бриліантова зелень 1 % 10 мл

2 шт.

 

 

 

 

27

Перекис водню 3 % 40 мл

3 шт.

 

 

 

 

28

Анальгін 0,5 таб. № 10

2 шт.

 

 

 

 

29

Норфолоксацин краплі очні/вушні

2 шт.

 

 

 

 

30

Вугілля активоване 0,25 № 10

5 шт.

 

 

 

 

31

Левоміцетин 0,5 № 10

4 шт.

 

 

 

 

32

Інструкція по застосуванню

1 шт.

 

 

 

 

33

Сумка санітарна

1 шт.

 

 

 

 

Термін поставки Товару

днів

 

 

*Примітка: У разі якщо Учасника не зареєстровано платником податку на додану вартість, Учасником чи Товар не оподатковується ПДВ, зазначається ця обставина з посиланням на відповідні положення податкового законодавства  

2. Ми погоджуємося, що під час проведення замовником (МВС України) переговорів з нами як учасником процедури закупівлі відповідно до статті 39 Закону України „Про здійснення державних закупівель” ціна даної пропозиції може бути зменшена, на що наш уповноважений представник має необхідні повноваження.

3. Якщо наша пропозиція буде акцептована замовником, ми зобов’язуємося підписати договір про закупівлю у строки, визначені Законом і виконати всі умови, передбачені даним договором.

 

Уповноважена особа учасника       ___________                            __________________

              МП.                                              (підпис)                                                             (ініціали та прізвище)

 

               Додаток 2 до листа МВС

 

Медико-технічні вимоги (комплектація) індивідуальної медичної аптечки

(необхідна кількість 4000 штук)

 

Пакети перев’язувальні медичні стерильні першої допомоги з однією подушечкою ГОСТ 1179-93 або пакет перев’язувальний медичний першої допомоги

ТУ У 24.4-00306756-011:2008

2 шт.

Джгути кровоспинні ТУ У 21.2-24736125-003:2014

1 шт.

Пластирі бактерицидні IGAR або пластирі медичні: ЛЕОТРАНС, ЛЕОДЕРМ, ЛЕОПЛАСТ, ЛЕОПЛАСТ білий, ЛЕОСАН, ЛЕО-АЙД, або пластирі медичні: Леопор, Леопед, Леобант, Леофікс, Medical plasters: Leopore, Leobant, Leopad, Leofix або пластирі медичні фіксуючі Silkofix

1 шт.

Серветки медичні ТУ У 24.4-33320366-005:2011 (серветки медичні атравматичні з фурагіном) або серветки для обробки ран ТУ У 24.4-19246991- 023:2011 (серветки антисептичні для обробки ран з фурагіном)

2 шт.

Гентаксан порошок для зовнішнього застосування по 2 г або 5 г у пластиковому флаконі або скляному флаконі - крапельниці або стрептоцид мазь 10 % по 25 г у тубі

1 шт.

Рукавички медичні латексні оглядові стерильні «ІГАР» або рукавички хірургічні медичні латексні «Білосніжка»

1 пара.

НАЛБУФІН-ФАРМЕКС, розчин для ін’єкцій, 10 мг/мл по 2 мл у шприц-тюбиках, або НАЛБУФІН, розчин для ін’єкцій,10 мг/мл по 1 мл, або БУТОРФАНОЛУ ТАРТРАТ, розчин для ін’єкцій, 0,2%

1 шт.

Ципрофлоксацин таблетки, вкриті оболонкою, по  500 мг № 10

1 шт.

Бинти медичні еластичні 5,0 х 8 см, або 8 см х 1 м, або 8 см х 1,5 м або пов’язки для фіксації м’язів та суглобів ТУ У 18.2-31301408-006:2010

1 шт.

Засоби кровоспинні медичні стерильні (гемостатики)

1 шт.

Футляр-підсумок, який розміщується на ремені для спорядження

1 шт.

Рекомендації щодо застосування вкладень

1 шт.

 

                                                                                        

                                                                                         Додаток 3 до листа МВС

 

Медико-технічні вимоги (комплектація) колективної медичної аптечки

(необхідна кількість 100 штук)

 

Джгут для зупинки кровотечі

(ТУ У 24.4-24736125-003:2014)

3 шт.

Бинт еластичний ( 5 м х 10 см )

2 шт.

Бинт марлевий стерильний (5 м х 10 см )

10 шт.

Бинт марлевий стерильний (7 м х 14 см )

8 шт.

Бинт марлевий нестерильний (5 м х 5 см)

8 шт.

Бинт марлевий нестерильний (7 м х 14 см )

10 шт.

Серветки з хлоргексидином (або їх замінники ) (6см х 10см ) - 9 шт. або, смужки на гелевою основі з антимікробну дію полігексаметілен гуанидин гідрохлориду (або їх замінники ) (10 см х 50 см)

9 шт.

Серветки кровоспинні з фурагіном (або його замінники ) (6 см х 10 см )

9 шт.

Серветки стерильні (6 см х 10 см )

20 шт.

Пакет перев'язувальний стерильний

8 шт.

Ножиці парамедичні

1 шт.

Блокнот з кульковою ручкою

1 шт.

Косинка медична перев'язочна з будь-якої тканини (50 см х 50 см)

3 шт.

Гелева пов'язка від опіків

4 шт.

Плівка (клапан) для проведення штучної вентиляції легенів

4 шт.

Рукавички медичні № 8 з поліетилену, комплект

4 пари

Термопокривало (160 см х 210 см)

4 шт.

Пінцет анатомічний

1 шт.

Шпильки англійські

6 шт.

Комірці для фіксації шийного відділу хребта для дорослих

2 шт.

Шини еластичні типу 8АМ 8РІЛ1ЧГГ для кінцівок

5 шт.

Мензурка для прийняття ліків

2 шт.

Піпетка

2 шт.

Лейкопластир 1,5 см х 5 м

2 шт.

Лейкопластир № 10

4 шт.

Бриліантова зелень 1 % 10 мл

2 шт.

Перекис водню 3 % 40 мл

3 шт.

Анальгін 0,5 таб. № 10

2 шт.

Норфолоксацин краплі очні/вушні

2 шт.

Вугілля активоване 0,25 № 10

5 шт.

Левоміцетин 0,5 № 10

4 шт.

Інструкція по застосуванню

1 шт.

Сумка санітарна

1 шт.

 

                                                                                            Додаток 4 до листа МВС

 

ПРОЕКТ  ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ

 

I. Предмет договору

1.1. Постачальник зобов’язується у 2015 році поставити Покупцю індивідуальні та колективні медичні аптечки (код згідно з ДКПП: 21.20.2препарати фармацевтичні, інші), далі – Товар”, а Покупець зобов’язується прийняти та оплатити вказаний Товар в порядку та на умовах визначених Договором.

1.2. Загальна кількість Товару, що підлягає поставці, визначається у Специфікації (Додаток № 1).

1.3. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків Покупця.

ІІ. Якість Товару

2.1. Постачальник зобов'язаний поставити Покупцю Товар, якість якого відповідає узгодженому Сторонами зразку (зразкам) та чинному законодавству щодо показників якості такого роду/виду товарів із залишковим терміном придатності, на момент поставки, не менше 80% від загального терміну використання.

2.2. Постачальник відповідає за належну якість Товару, а також зобов'язаний засвідчити його якість належними підтверджувальними документами.

2.3. У разі невідповідності Товару умовам даного Договору Покупець має право відмовитись від прийняття і оплати такого Товару, а якщо Товар уже оплачений Покупцем – вимагати повернення сплаченої суми від Постачальника.

2.4. У разі, якщо Покупець відмовиться від прийняття Товару неналежної якості, Постачальник зобов’язується розпорядитись Товаром у 10-денний (десятиденний) строк з дати отримання від Покупця відповідного повідомлення.

2.5. Постачальник відповідає за всі недоліки Товару, які не могли бути виявлені Покупцем під час приймання Товару.

2.6. Якість та комплектність Товару, що поставляється, перевіряється органами технічного контролю Постачальника до дати поставки Товару на Центральну базу ресурсного забезпечення МВС України, що знаходиться за адресою: м. Київ,
вул. Молодогвардійська, 28, далі – ”Одержувач Покупця, та, на вимогу Покупця, уповноваженим представником Покупця під час приймання Товару.

 

III. Ціна договору

3.1. Ціна Договору становить ___________ грн. (______________грн. ____ коп.), у тому числі ПДВ ______________ грн. (_______________ грн. ________ коп.).

Ціна Договору включає вартість пакування, маркування та транспортування Товару до Одержувача Покупця.

3.2. Ціна даного Договору може бути зменшена за взаємною згодою сторін на підставах, визначених законодавством у сфері держзакупівель.

 

IV. Порядок здійснення оплати

4.1. Розрахунки проводяться шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі протягом 60 (шестидесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту на прийом матеріальних цінностей Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату Товару.

4.2. Моментом оплати за поставлений Товар є дата списання грошових коштів з відповідного рахунку Покупця.

4.3. Усі платіжні документи за цим Договором оформлюються із дотриманням усіх вимог законодавства України, що зазвичай ставляться до змісту і форми таких документів.

4.4. Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за поставлений Постачальником Товар буде проводитись з урахуванням реального надходження коштів (та/або фінансування видатків) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця.

4.5. Ціна даного Договору може бути зменшена за взаємною згодою Сторін, у разі зменшення обсягів надходження коштів (та/або фінансування видатків) Покупця з Державного бюджету на зазначені цілі, шляхом внесення відповідних змін до Договору.

 

V. Поставка Товару

5.1. Постачальник зобов’язується здійснити поставку Товару в термін до ___.___.2015  за адресою Одержувача Покупця: м. Київ, вул. Молодогвардійська, 28.

5.2. Датою поставки Товару вважається дата отримання його Одержувачем Покупця та оформлення, у встановленому чинним законодавством порядку, Акту на прийом матеріальних цінностей Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України.

 

VI. Права та обов'язки сторін

6.1. Покупець зобов'язаний:

6.1.1. Своєчасно та в повному обсязі оплачувати поставлений Товар;

6.1.2. Приймати Товар згідно з Актом на прийом матеріальних цінностей Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України;

6.1.3. Повідомляти Постачальника про виявлені факти браку, нестачі чи надлишків Товару;

6.1.4. Організувати складання Одержувачем Покупця Актів на прийом матеріальних цінностей Центральної бази ресурсного забезпечення МВС України.

6.2. Покупець має право:

6.2.1. Достроково розірвати цей Договір у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його за 10 (десять) календарних днів до дати розірвання Договору;

6.2.2. Контролювати поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;

6.2.3. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та ціну Договору залежно від реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця шляхом внесення відповідних змін до Договору;

6.2.4. Подовжувати строк оплати за поставлений Постачальником Товар в межах фінансового зобов’язання поточного року у разі зняття та/або перенесення кошторисних призначень, проведених Міністерством фінансів України (та/або Головним розпорядником коштів);

6.2.5. Отримувати від Постачальника інформацію про стан поставки Товару, що є предметом цього Договору.

6.2.6. У разі виявлення недостачі під час приймання Товару письмово повідомляти Постачальника про виявлені факти з обов‘язковим зазначенням дати виявлення недостачі, а також обставин, за яких вони встановлені;

6.2.7. Вимагати від Постачальника усунення всіх недоліків Товару засобами, силами та за рахунок Постачальника;

6.2.8. Відмовитись від прийняття і оплати Товару у разі поставки Товару нижчої якості, ніж це вимагається умовами даного Договору, а якщо Товар уже оплачений Покупцем – вимагати від Постачальника повернення сплаченої суми.

6.2.9. Повернути Постачальнику партію Товару, яка не відповідає умовам даного Договору, для усунення недоліків та/або заміни на Товар належної якості.

6.3. Постачальник зобов'язаний:

6.3.1. Забезпечити поставку Товару у строки, встановлені цим Договором;

6.3.2. Забезпечити поставку Товару, якість якого відповідає умовам цього Договору;

6.3.3. Нести всі ризики та витрати, пов’язані з поставкою Товару, включаючи оплату податків та інших зборів і обов’язкових платежів у відповідності до вимог чинного законодавства України;

6.3.4. Усунути всі недоліки або замінити неякісний Товар на Товар належної якості власними силами, засобами та за власний рахунок у строк до 10 (десяти)  календарних днів з дати відправлення Покупцем відповідного письмового повідомлення;

6.3.5. Складати відповідні Акти виявлених недоліків (недостачі);

6.3.6. Здійснювати Поставку кожної партії Товару пропорційно доведеної ростовки;

6.3.7. Здійснювати допоставку Товару не пізніше 2 (двох) робочих днів з дати отримання від Покупця Акту про виявлення недостачі;

6.3.8. Направляти Покупцю Акти приймального контролю якості Товару у чотирьох примірниках;

6.3.9. Розпорядитись Товаром у 10 (десяти) денний строк з дати одержання письмового повідомлення від Покупця про відмову від Товару, у разі відмови Покупця від прийняття Товару, який не відповідає за якістю умовам цього Договору;

6.3.10. Відповідати за всі недоліки Товару, які не могли бути виявлені Покупцем.

6.4. Постачальник має право:

6.4.1. Своєчасно та в повному обсязі отримувати плату за поставлений Товар;

6.4.2. На дострокову поставку Товару за письмовим погодженням Покупця;

6.4.3. У разі невиконання зобов’язань Покупцем Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Покупця у десятиденний строк.

 

VII. Відповідальність сторін

7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену законодавством та даним Договором.

7.2. За порушення строків виконання зобов’язання щодо поставки Товару, з Постачальника стягується пеня у розмірі 0,1 відсотка вартості Товару, з яких допущено прострочення виконання за кожний день прострочення, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі семи відсотків вказаної вартості.

7.3. За невиконання або неналежне виконання зобов’язань щодо якості поставленого Товару, Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 20% (двадцять відсотків) від ціни Товару неналежної якості.

7.4. За кожне порушення Постачальником строків повідомлення Покупця про зміну свого місцезнаходження Постачальник сплачує на користь Покупця штраф у розмірі 30 % ціни Договору.

7.5. Сплата пені та/або штрафу не звільняє Постачальника від належного виконання ним своїх зобов’язань, передбачених даним Договором.

7.6. Покупець звільняється від відповідальності за неналежне виконання взятих на себе зобов’язань по оплаті поставленого Товару, у разі відсутності фінансування видатків (та/або ненадходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Покупця.

 

 

 

 

VIII. Обставини непереборної сили

8.1. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим Договором у разі виникнення обставин непереборної сили, які не існували під час укладання Договору та виникли поза волею Сторін (аварія, катастрофа, стихійне лихо, епідемія, епізоотія, війна тощо).

8.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за даним Договором внаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 3 (трьох) днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.

8.3. Доказом виникнення обставин непереборної сили та строку їх дії є відповідні документи, які видаються Торгово-промисловою палатою України постраждалій стороні за даним Договором.

8.4. У разі коли строк дії обставин непереборної сили продовжується більше ніж 30 (тридцять) календарних днів, кожна із Сторін в установленому порядку має право розірвати даний Договір.

У такому разі жодна із Сторін не має права вимагати від іншої Сторони відшкодування можливих збитків.

IX.  Вирішення спорів

9.1. У випадку виникнення спорів або розбіжностей Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом взаємних переговорів та консультацій.

9.2. У разі недосягнення Сторонами згоди спори або розбіжності вирішуються у судовому порядку з дотриманням вимог законодавства України щодо їх підсудності.

 

X. Строк дії договору

10.1. Договір набирає чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін, реєстрації у Покупця та діє до 31 грудня 2015 року, а в частині взаєморозрахунків - до повного їх виконання Сторонами.

 

XI. Інші умови

11.1. Будь-які зміни і доповнення до даного Договору, в тому числі щодо коригування його ціни, вважаються дійсними, якщо вони оформлені в письмовому вигляді та підписані уповноваженими на це представниками Сторін.

11.2. У випадках, не передбачених даним Договором, Сторони керуються чинним законодавством України.

11.3. Даний Договір укладений українською мовою у чотирьох автентичних примірниках, що мають однакову юридичну силу, три з яких зберігаються у Покупця, один – у Постачальника.

11.4. Положення даного Договору є комерційною таємницею і не можуть передаватись третім особам без попередньої письмової згоди на це іншої Сторони, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством України.

У разі, якщо одній із Сторін при виконанні Договору стала відома інформація, що належить до комерційної таємниці іншої Сторони, то така Сторона не має права її розголошувати.

11.5. Сторони несуть відповідальність за правильність вказаних ними в даному Договорі реквізитів та зобов’язуються вчасно та у розумні строки повідомляти іншу Сторону про їх заміну у письмовій формі.

11.6. У разі зміни свого місцезнаходження Постачальник зобов’язаний в строк до 1 (одного) календарного дня з дати такої зміни поінформувати про це Покупця листом, скріпленим власною печаткою. Такий лист надсилається Покупцю в якості рекомендованого листа з повідомленням про отримання або кур’єром.

11.7. У випадку несвоєчасного повідомлення Постачальником про зміну свого місцезнаходження Покупця вважається, що всі листи (заявки, повідомлення тощо), надіслані  Покупцем Постачальнику до моменту належного увідомлення згідно з п. 11.6. відповідно до реквізитів в розділі ХІІІ, вважаються такими, що надіслані за належною адресою місцезнаходження останнього.

11.8. Усі додатки до даного Договору є його невід’ємними частинами.

 

XII. Додатки до договору

12.1. Додаток № 1 – Специфікація Товару на 1 аркуші в 1 примірнику.

 

XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін

ПОКУПЕЦЬ:

ПОСТАЧАЛЬНИК:

Міністерство внутрішніх справ України

Реквізити

 

 

 

Посада уповноваженої особи

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

Повна назва

Юридична адреса

Фактичне місцезнаходження

Реквізити

 

Посада уповноваженої особи

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

                                                                                                                           

                                                                                                                            Додаток № 1

до проекту договору

№ ___________від _____________2015 р.

 

СПЕЦИФІКАЦІЯ  ТОВАРУ

 

НАЙМЕНУВАННЯ

ТОВАРУ

Од.

вим.

Кількість

Ціна

без ПДВ,

грн.

Сума

без ПДВ,

грн.

Індивідуальна медична аптечка

шт.

4 000

 

 

Колективна медична аптечка

шт.

100

 

 

Всього без ПДВ

 

 

 

 

ПДВ (7 %)

 

 

 

 

Сума з ПДВ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                ПОКУПЕЦЬ:                                                        ПОСТАЧАЛЬНИК:

Міністерство внутрішніх справ України

 

 

Посада уповноваженої особи

 

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

                 Повна назва

 

 

Посада уповноваженої особи

 

 

_____________________ П.І.Б.

М.П.

 

 

 

 

 

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на npu.gov.ua обов`язкове
версія для друку
09.05.2017 | 11:55 До уваги ЗМІ!