вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ, 01601, Україна
тел.: +380 44 254 93 33, факс: +380 44 253 64 04
e-mail:
[email protected]

для запитів ЗМІ: [email protected]
запити на отримання публічної інформації: [email protected]
для електронних звернень громадян: [email protected]
1
2
23.04.2017
Головна » Верхнє меню » Для громадян » Допомога громадянам

4.10 Відпустка "за подвійний рахунок", або Відпочинок без

 

Кожен із нас з нетерпінням чекає на відпустку, скрупульозно заощаджуючи гроші упродовж року. Алібі економії залізне – щасливі дні закордонного відпочинку на морі з золотим берегом…Але, як кажуть, не все те золото, що блищить, і на сонячному небі з’являються хмари. А у нашому випадку – це звичайнісінькі шахраї. Тож, якщо ви бажаєте, аби ваша відпустка пройшла вдало, варто знати деякі «підводні каміння».

Зникаюче агентство

Схема шахрайства досить проста. Ближче до початку сезону відпусток відкривається якесь ТОВ «NNN». Воно активно розміщує рекламу, знімає офіс, обіцяє сервіс на вищому рівні та виконання будь-яких бажань клієнта. І все це за дивно низькою ціною. Дефіцитний тур в останній момент, проблеми з оформленням візи, вікна готелю прямо на море – всі ці та багато інших побажань клієнта фірма готова вже зараз виконати. Але тільки після передоплати. Правда, саме після цього казка і закінчується. З’являється безліч маленьких проблем, через які доводиться відкладати видачу вашої путівки та квитків. Але через якийсь час фірма (перестає навіть будь-що обіцяти) тихо зникає.

Що робити?

Якщо ви вирішили звернутися до турфірми для організації вашого відпочинку, обов’язково перевірте ліцензії, сертифікати та інші документи – не полінуйтеся! Пам’ятайте, що безкоштовний сир буває тільки в мишоловці!

«Афери на місці прибуття»

Але якщо ви все ж таки отримали путівку і прибули за місцем призначення, не поспішайте спокійно зітхати. Навіть тут на вас може чекати неприємний сюрприз. І чекати його можна де завгодно: у готелі, магазинах, на екскурсіях. Уявіть ситуацію: людина приїжджає до Туреччини, його зустрічає представник компанії та вже в автобусі оголошує, що він їде зовсім не в той готель, в який була куплена путівка (найчастіше проживання в ньому коштує в 2 рази дешевше). Буває й так, що компанія виявляється не винна в ситуації, що склалася. Тоді відбувається рівноцінна заміна.

Але іноді можуть запропонувати, навпаки, більш дорогий готель. У цій ситуації важко що-небудь зробити, окрім як доплатити деяку суму і їхати туди. Марно відмовлятися заселятися або повертатися в аеропорт. Пізніше можна переселитися, але в іншому готелі не дадуть жодного підтвердження вашого в ньому перебування і відшкодовувати завдані вам незручності ніхто не стане.

Що робити?

Ви можете підстрахуватися: перед від’їздом зателефонуйте в готель, куди вас відправляє турфірма, і з’ясуйте, чи заброньовано там номер на ваше ім’я.

 

 

При використанні матеріалу гіперпосилання на npu.gov.ua обов`язкове
версія для друку